တိုင်ကြားချက်များ ဖြေရှင်းကိုင်တွယ်ခြင်း


Media Mall Co Ltd မှ Transaction အပေါ်ဖြစ်ပေါ်လာသော ဝယ်သူအား ထောက်ပံ့မှုနှင့် တိုင်းကြားချက်များလက်ခံခြင်းဆိုင်ရာကိစ္စများကို Media Mall Co Ltd နှင့် ရောင်းသူမှ တာဝန်ယူရမည်ဖြစ်သည်။
အောက်ဖော်ပြပါ အချက်တွေအတိုင်း လိုက်နာလုပ်ဆောင်ပေးဖို့ မေတ္တာရပ်ခံပါတယ်။
အချက် (၁) – ရောင်းသူ၏ ကုန်ပစ္စည်း နှင့် ဝန်ဆောင်မှုများအား တိုင်ကြားချင်ပါက… @Mediamall.com.mm သို့ပို့ပါ။
အချက် (၂) – Media Mall Co Ltd customer service မှာ ပြဿနာ၏ သဘောသဘာဝနှင့် အတိမ်အနက်ကို တိုင်းထွာဆန်းစစ်၍ ပြန်လည်ဖြေရှင်းပေးသွားမည်ဖြစ်သည်။
အချက် (၃) – မိမိတို့၏ လုပ်ပိုင်ခွင့်ကျော်လွန်နေပါက Media Mall Co Ltd ၏ management မှ ၎င်း ပြဿနာအား ကျွမ်းကျင်သော ပညာရှိများထံ ယူဆောင်ကာ ဥပဒေအတိုင်းဖြေရှင်းပေးသွားမည်။
ဝယ်သူများအနေဖြင့် မကျေနပ်ချက်တစုံတရာရှိပါက တိုင်ကြားစာကို ဤနေရာတွင်ပေးပို့နိုင်ပါသည်။

Company Name: Media Mall Co.,Ltd
Address : No(30C), Thiri Mingalar street, Ward (8), Kamaryut Tsp, Yangon, Myanmar
Phone :

ထိုသတင်းအချက်အလက်များရရခြင်း အချိန်တိုအတွင်းမှာတင် Customer အား Email ဖြင့် ပြန်လည်ပေးပို့ သွားမည်။
Media Mall Co Ltd မှ ကုန်ပစ္စည်းများအား စိတ်ချမှန်ကန်စွာရောင်းချရန် အကြံပြုလိုပါသည်။
ဥပဒေ မတိုင်ခင်ကတည်းကပင် လိမ်လည်မှုနှင့် အမှားအယွင်းများအား စီးပွားရေးနယ်ပယ်တွင် ရှုံ့ချခဲ့ပါသည်။
ပါတီတွင် ပါဝင်သော ရောင်းသူနှင့် ဝယ်သူသည် ပြဿနာ များဖြေရှင်းရာတွင် တက်ကြွစွာ တာဝန်ရှိသည်။
ရောင်းသူသည် ဝယ်သူပေးပို့ထားသော ပြဿနာ နှင့် ပတ်သက်သည့် အချက်အလက်များကိုဖြေရှင်းရမည်။

Media Mall Co Ltd သည်ရောင်းသူနှင့် ဝယ်သူ တောင်းဆိုပါက အချက်အလက်များကို တင်ပြပေးရမည်။
ဘုတ်အဖွဲ့အစည်း အနေဖြင့် ရောင်းသူ၏ ကျွမ်းကျင်မှုအပေါ်မူတည်ပြီး အဖွဲ့အဝင် အနေဖြင့်သော်၎င်း ထုတ်ပယ်ခွင့်ရှိသည်။
ဤသဘောတူစာချုပ်သည် ရောင်းသူနှင့် ဝယ်သူနှစ်ဦး အကြား ပြဿနာများ ဖြေရှင်းမှုကျော်လွန် နေသော ၎င်း ရောင်းသူနှင့် ဝယ်သူသည် ဥပဒေအရ လုပ်ပိုင်ခွင့်ရှိပါက ဥပဒေအတိုင်း ဆောင်ရွက်သွားမည်ဖြစ်သည်။