Advertisement

မိန္းကေလးတို႔ေရ Gym ခုမွစၿပီးေဆ့ာမယ္ဆိုရင္ Gym ရဲ႕ အထာေလးေတြ သိထားဖို႔ လိုတယ္ေနာ္။ ဒါမွ ကိုယ္ဘာေတြျပင္ဆင္ရမလဲဆိုတာ သိထားႏိုင္မွာေလ။

ကိုယ့္ရဲ႕ ခႏၶာကိုယ္အခ်ိဳးအစားနဲ႔ က်န္းမာေရးအတြက္ Gym ေဆာ့ေတာ့မယ္လုိ႔ ေတြးေနၿပီလား ခ်စ္ေလးတို႔ေရ။ Gym ေဆာ့တယ္ဆိုတာ ကိုယ့္ရဲ႕ ခႏၶာကိုယ္ က်န္းမာေရးအျပင္ စိတ္က်န္းမာေရးကိုပါ အေထာက္အကူျပဳတယ္ေနာ္။ လန္းဆန္းတက္ၾကြေစတဲ့အျပင္ ဦးေႏွာက္ရဲ႕ အလုပ္လုပ္ႏိုင္စြမ္းကိုလည္း ျမင့္ေစတယ္ေလ။ ဒီေတာ့ Gym ကေတာ့ ေဆာ့သင့္ပါတယ္။ အဲဒီလို ေဆာ့တဲ့အခါ အခုမွ ပထမဆံုး စေဆာ့ရမယ္ဆုိရင္ သိထားသင့္တာေလးေတြ ရွိတယ္ေနာ္။ Gym အထာေလးေတြေပါ့။

(photo: dvi beauty)

ၾကြက္သားေတြ နာက်င္မယ္

ဂ်င္စေဆာ့မယ္ဆိုရင္ ပထမဆံုး ေသခ်ာသိထားရမွာကေတာ့ ေသခ်ာေပါက္ ၾကြက္သားေတြ နာက်င္မွာပါ။ မထခ်င္ေလာက္ေအာင္၊ မလႈပ္ရွားခ်င္ေလာက္ေအာင္ကို ျဖစ္မွာေသခ်ာပါတယ္။ အဲဒီေတာ့ ဂ်င္စေဆာ့ေတာ့မယ္ဆိုရင္ ၾကြက္သာေးတြ နာမွာကို ႀကိဳေတြးထားပါ။ အကယ္လုိ႔ ကိုယ္က ဂ်င္စေဆာ့ၿပီး ေနာက္ရက္မွာ ပြဲတက္စရာရွိတာေတြ၊ ခရီးသြားဖို႔ ရွိတာေတြ ဆိုရင္ေတာ့ စေဆာ့မယ့္ ရက္ကို ႀကိဳတင္ခ်ိန္ဖို႔ လိုတယ္ေနာ္။

ထည့္သြားရမွာေတြ

Gym ေဆာ့ေတာ့မယ္ဆိုရင္ ထည့္သြားရမွာေတြ ရွိတယ္ေနာ္။ ဒီအတိုင္း လက္ဗလာခ်ည္း သြားလုိ႔ အဆင္မေျပဘူးေလ။ ဘာေတြ ထည့္သြားရမလဲဆိုေတာ့ ေခါင္းစည္းႀကိဳး၊ ဝတ္စံုအပို၊ Sport bra၊ ေရသန္႔ဗူး၊ ေခၽြးသုတ္ဝတ္၊ ဂ်င္မွာစီးဖို႔ ဖိနပ္ ထည့္သြားဖို႔ လိုပါတယ္ေနာ္။ ဒါမွ ဟုိမွာ ဘယ္သူ႔ဆီကမွ ပစၥည္းေတြ မငွားရမွာပါ။ ကိုယ္က အသစ္ဆိုေတာ့ ဘယ္သူနဲ႔မွလည္း သိမွာ မဟုတ္ဘူးေလ။

(photo: beat heal teal)

Trainer ေစာင့္ရတာ

Trainer က Personal Trainer ဆိုရင္ေတာ့ ကိုယ့္အနားမွာပဲ ရွိေနမွာေသခ်ာေပမယ့္ အဲဒီလို မဟုတ္ဘူးဆိုရင္ေတာ့ ေသခ်ာေပါက္ ေစာင့္ရႏိုင္ပါတယ္။ စိတ္ရွည္ဖုိ႔ေတာ့ လိုတယ္ေနာ္။ Trainer က အလွည့္က် ေသခ်ာ Train ေပးမွာ ျဖစ္တဲ့အတြက္ ကိုယ့္အလွည့္ေရာက္တဲ့အခါ ကိုယ္သိခ်င္တာေလးေတြလည္း ေမးထားပါ။

ေဆာ့တဲ့အခါ

Gym ကို လူမ်ားတဲ့ အခ်ိန္ေဆာ့မိသြားတယ္ဆိုရင္ ေဆာ့တဲ့အခါမွာ Trainer ေတြအျပင္ စီနီယာေတြရဲ႕ ဆရာလုပ္တာကုိလည္း ႀကံဳရႏိုင္တယ္ေနာ္။ Gym တိုင္းေတာ့ မဟုတ္ေပမယ့္ တခ်ိဳ႕မွာေတာ့ အဲဒီလိုေလးေတြ ရွိေနတတ္ပါတယ္။ ခ်စ္ေလးတို႔ သိထားတယ္ဆိုရင္ ကိုယ့္ကိုဆရာလာလုပ္တာလား၊ သင္ေပးတာလားဆိုတာ သတိထားမိမွာပါ။

(photo: explore today)

နည္းမွန္ရဲ႕လား

Gym ဆရာကို မေျပာရဲမဆုိရဲေတြလည္း လုပ္မေနနဲ႔ေနာ္။ ေဆာ့ေနရင္းနဲ႔ ကိုယ္မခံႏိုင္ေလာက္တဲ့အထိ နာက်င္တာမ်ိဳးေတြ ျဖစ္လာရင္လည္း ေျပာပါ။ ဥပမာ- ဒူးနာတယ္ဆိုရင္ ကိုယ္ေဆာ့တဲ့ ေလ့က်င့္ခန္းက ဒူးနာလာတာ ပံုမွန္လား တစ္ခုခု အဆင္မေျပေနတာလားေပ့ါ။ အဲဒီလိုေတြ ေသခ်ာေမးထားေနာ္။

(photo: freepik)

ပစၥည္းေတြ ျပန္ထားပါ

Gym မွာ ေဆာ့ၿပီးတဲ့အခါ ပစၥည္းေတြ ျပန္ထားဖို႔ မေမ့နဲ႔ေနာ္။ ကိုယ္က ပထမဆံုး စေဆာ့တာ ျဖစ္ေပမယ့္ စည္းကမ္းေတြကို သိထားတာ အေကာင္းဆံုးပါ။ အေလးမတံုးေတြ၊ စက္ေတြမွာ ထည့္တဲ့ Weight တံုးေတြ၊ ဖ်ာေတြ အကုန္လံုး ေနရာတက် ျပန္ထားပါ။ ေနာက္တစ္ခု သတိထားရမွာကေတာ့ တန္းစီရတာပါ။ စက္ေတြ ေဆာ့တဲ့အခါ အလွည့္က် ေဆာ့ဖို႔ လိုတာမလို႔ တန္းစီထားဖုိ႔ လိုတယ္ေနာ္။ ၾကားျဖတ္တာေတြ၊ အတင္းေနရာဝင္လုတာေတြ မလုပ္မိဖို႔ ဂရုစိုက္ပါေနာ္။

 

Tags: fitness

Comments

0 comments
Advertisement