Advertisement

 သားအိမ္က်န္းမာေရး ေကာင္းမြန္ေအာင္ ဂရုစိုက္မယ္ဆိုရင္ေတာ့ ဒီအစားအစာ (၅) မ်ိဳးကို မေမ့သင့္တာမို႔ ေန႔တိုင္းစားမယ့္ အစားအစာစာရင္းထဲ ထည့္ထားလိုက္ေတာ့ေနာ္။

မိန္းကေလးတို႔ေရ သားအိမ္ဆိုတာ ကိုယ့္အတြက္ေတာ့ ေသခ်ာဂရုစိုက္ရမယ့္ ခႏၶာကိုယ္ အစိတ္အပိုင္းေတြထဲက တစ္ခုပါ။ မ်ိဳးဆက္ျပန္႔ပြားဖု႔ိ၊ လိင္မႈဘဝေပ်ာ္ရႊင္ဖုိ႔နဲ႔ က်န္းမာေရး ျပႆနာေတြ မျဖစ္ဖို႔ဆိုတာ သားအိမ္က်န္းမာေရး ေကာင္းေနဖုိ႔ လိုပါတယ္ေနာ္။ ဒီေတာ့ သားအိမ္က်န္းမာေအာင္ ဂရုစိုက္ဖုိ႔ လိုတာေပါ့။ သားအိမ္အတြက္ အားအင္ျဖစ္ေစမယ့္ အေထာက္အကူျဖစ္ေစမယ့္ အစားအစာေတြ စားေပးသင့္တယ္ေလေနာ္။ ဘယ္အစားအစာေတြ စားေပးရလဲဆိုတာ ဖတ္ၾကည့္လိုက္ရေအာင္။

Green tea

(photo: parade)

သားအိမ္အတြက္ စားေပးရမယ့္ အစားအစာထဲမွာ Green Tea ပါတယ္ေနာ္။ သူက တျခားက်န္မာေရးေတြနဲ႔ အလွအပအတြက္လည္း အေထာက္အကူျပဳတယ္ဆိုေတာ့ လံုးဝကို ေသာက္သံုးေပးသင့္တဲ့ အရာပါပဲ။ Green Tea လက္ဖက္ရည္ၾကမ္းအထုတ္ေလးေတြ ေသာက္တာမ်ိဳး လုပ္ပါ။ Green Tea က Antioxidant မ်ားမ်ားပါဝင္တာမို႔ သားအိမ္က်န္းမာေရး မထိခိုက္ေအာင္ လုပ္ေဆာင္ေပးပါတယ္။

အခ်ဥ္ဓါတ္ပါတဲ့ အသီး

(photo:health line)

အခ်ဥ္ဓါတ္ပါတဲ့ အသီးမွာ ဗီတာမင္စီဓါတ္ အမ်ားႀကီး ပါတာမို႔ ခႏၶာကိုယ္အတြက္ အားေကာင္းေစၿပီး သားအိမ္ကို ထိခိုက္ေစမယ့္ ဘက္တီးရီးယားေတြကို တိုက္ထုတ္ေပးႏိုင္ပါတယ္။ ေနာက္ၿပီး ခႏၶာကိုယ္က အဆိပ္အေတာက္ေတြကိုလည္း ဖယ္ေပးၿပီး လတိင္းရာသီလာတဲ့အခါ ပံုမွန္ျဖစ္ေအာင္လည္း ကူညီေပးပါေသးတယ္။

ပန္းေဂၚဖီစိမ္း

(photo:health line)

သားအိမ္က်န္းမာေရး ေကာင္းမြန္ေစဖို႔ အေထာက္အကူျပဳတဲ့အထဲမွာ ပန္းေဂၚဖီစိမ္းလည္း ပါဝင္ပါတယ္ေနာ္။ ပန္းေဂၚဖီစိမ္းမွာ ပါဝင္တဲ့ အာဟာရဓါတ္ေတြက သားအိမ္လမ္းေၾကာင္း ေကာင္းမြန္ေနဖုိ႔ ကူညီေပးၿပီး မ်ိဳးပြားဖုိ႔အတြက္ လိုအပ္တဲ့ ေဟာ္မုန္းေတြ ညီမွ်ေအာင္လည္း ကူညီေပးႏိုင္ပါေသးတယ္။

ေျမပဲ

(photo:health line)

ေျမပဲမွာ အုိမီဂါ(၃) ပါဝင္တာမို႔ သားဥေတြကိုလည္း ေကာင္းမြန္ေစပါတယ္ေနာ္။  ovarian cancer ျဖစ္တာကိုလည္း တားဆီးေပးပါတယ္။ ေဟာ္မုန္းထုတ္လုပ္မႈကိုလည္း အားေကာင္းေစၿပီး လမေစ့ဘဲ ကေလးေမြးတာကိုလည္း တားဆီးေပးႏိုင္ပါေသးတယ္။

ၾကက္ဥအႏွစ္

(photo:health line)

ၾကက္ဥအႏွစ္ႀကိဳက္တဲ့ မိန္းကေလးေတြအတြက္ကေတာ့ ရွယ္ပဲေနာ္။ ၾကက္ဥအႏွစ္မွာ ဗီတာမင္ဓါတ္ေတြ အမ်ားအျပား ပါဝင္ၿပီး အဲဒီဗီတာမင္က သားအိမ္မွာ ပိုးဝင္တာမ်ိဳးနဲ႔ ထိခိုက္မိတာေတြ မျဖစ္ေအာင္ ကာကြယ္ေပးႏိုင္တဲ့အျပင္ သားအိမ္က်န္းမာေရး ေကာင္းဖို႔လည္း ထိန္းသိမ္းထားေပးႏိုင္ပါတယ္။ မျဖစ္မေန စားေပးေနာ္။

 

Tags: foodhealthwoman health

Comments

0 comments