Advertisement

 ဝိတ္ခ်ေနတယ္ဆိုရင္ေတာ့ တကယ္ ဝိတ္က်သြားဖို႔ လိုတယ္ေနာ္။ အေျပာနဲ႔သာ ဝိတ္ေတြက်ေနတာ ေပါင္ခ်ိန္စက္ေပၚ တက္လုိက္လို႔ ဒံုရင္းဆုိရင္ေတာ့ အကူအညီေတြ လိုၿပီေပါ့။

ဝိတ္က်ဖို႔အတြက္ ကိုယ့္ကို အကူအညီေပးမယ့္ အရာေလးေတြက ဘယ္ဟာျဖစ္မလဲ ဖတ္ၾကည့္ရေအာင္။

(photo: sohu.com)

Goals ေသးေသးေလး ထားပါ

ဝိတ္ျမန္ျမန္က်ဖို႔အတြက္ ကိုယ့္စိတ္ထဲမွာ ရည္မွန္းထားတာမ်ိဳး ရွိမွာ ေသခ်ာပါတယ္။ ေပါင္ႏွစ္ဆယ္က်ရမယ္၊ Six packs ရရမယ္ အစရွိသလိုေပါ့။ ဒါေပမယ့္ အဲဒီလိုမ်ိဳး ျဖစ္ဖို႔က တစ္လတည္းနဲ႔ မေျပဘူးေလ။ ေဆာ့ၿပီး ကိုယ္လိုခ်င္တာႀကီး ခ်က္ခ်င္းမရေတာ့ ဝိတ္ခ်ဖို႔ စိတ္ညစ္မိတာမ်ိဳး ျဖစ္လာတာေပ့ါ။ အဲဒီေတာ့ Goals ကုိ ေသးေသးေလးပဲ ထားပါ။ ဥပမာ- တစ္ပတ္ကို (၃) ေပါင္ ခ်မယ္ဆိုတာမ်ိဳးေပ့ါ။ တပတ္ၿပီးမွ တပတ္ဆိုရင္ လူလည္း ပိုၿပီးအားရွိမွာပါ။

ကိုယ့္လိုသူငယ္ခ်င္းရွိပါေစ

ကိုယ့္လိုမ်ိဳး ဝိတ္ခ်မယ္လုိ႔ စိတ္ကူးထားတဲ့ သူငယ္ခ်င္း ရွိရင္ အေကာင္းဆံုးပါ။ ဒါမွ ဝိတ္ခ်မယ့္ နည္းလမ္းေတြအေၾကာင္း စိတ္ဝင္တစားနဲ႔ တိုင္ပင္လုိ႔ ရမွာေလေနာ္။ ကိုယ့္လိုသူငယ္ခ်င္း ရွိတဲ့အခါက်ေတာ့ ကိုယ္ေျပာမယ့္ ဝိတ္က်နည္းလမ္းစဥ္ေတြနဲ႔ ပတ္သက္ၿပီး စိတ္ဝင္စားေပးမယ့္အျပင္ အတူတူ ဂ်င္ေဆ့ာတာ၊ အစားအေသာက္ ေရွာင္တာေတြလည္း လုပ္လုိ႔ရတယ္ေလ။

(photo: shuttestock)

Activities ေတြကို တိုးၿပီးေတာ့ လုပ္ပါ

ဝိတ္က်ဖို႔ ႀကိဳးစားေနတယ္ဆိုရင္ေတာ့ ကိုယ္တစ္ေန႔ လုပ္ေနတဲ့ ေလ့က်င့္ခန္းေတြကို ျဖည္းျဖည္းခ်င္းတိုးသြားဖို႔ လိုတယ္ေနာ္။ ဆိုလိုတာက ဒီတပတ္ အိပ္ထမတင္ (၅၀) လုပ္တယ္ဆိုရင္ ေနာက္တပတ္မွာ (၇၀) လုပ္မယ္ေပါ့။ အဲဒီလိုမ်ိဳးေလးေတြ တိုးပါ။ ေနာက္ၿပီး ေလ့က်င့္ခန္း အမ်ိဳးအစားေတြ တိုးၿပီးေတာ့လည္း လုပ္ပါ။

(photo: health)

Metabolism

ကိုယ့္ရဲ႕ အစာအိမ္လမ္းေၾကာင္း၊ အူလမ္းေၾကာင္းနဲ႔ ဝမ္းသြားတာပံုမွန္ျဖစ္ဖုိ႔ေတြလည္း ဂရုစိုက္ဖုိ႔ လိုပါတယ္ေနာ္။ ဇီဝျဖစ္စဥ္ေကာင္းေလ ဝိတ္က်ဖုိ႔အတြက္ အေထာက္အကူ ျဖစ္ေလပါပဲေနာ္။ Metabolism ေကာင္းဖို႔အတြက္ ေရမ်ားမ်ားေသာက္တာမ်ိဳး လုပ္ဖုိ႔ လုိသလို အာဟာရ မွန္မွန္ေသခ်ာ စားဖို႔လည္း လိုပါတယ္။ ဒါမွ ဝိတ္အျမန္က်ဖို႔ အစားအစာေတြက အေထာက္အကူျဖစ္မွာပါ။ အစားမစားခင္ ေရေသာက္တာက အစားစားခ်င္စိတ္ကို နည္းေစတာမို႔ ထမင္းမစားခင္ (၁) နာရီေလာက္မွာ ေရတခြက္ေလာက္ ေသာက္တာမ်ိဳး လုပ္ပါ။

စိတ္မေလွ်ာ့ပါနဲ႔

ဝိတ္က်သြားေစဖို႔ ကိုယ့္ကို အေကာင္းဆံုး ကူညီေပးမယ့္အရာကေတာ့ စိတ္အားတင္းထားတာပါပဲ။ စိတ္ေလွ်ာ့လိုက္တာက ဝိတ္က်ဖို႔အတြက္ ေႏွာင့္ေႏွးေစတယ္ေလ။ ေန႔တိုင္း ျဖည္းျဖည္းခ်င္းသာ ႀကိဳးစားပါ။ ဝိတ္က်ကို က်ရမယ္လုိ႔ စိတ္အားတင္းထားပါေနာ္။

 

Comments

0 comments
Advertisement