Advertisement

 ကိုယ္လုပ္သမွ် ေလ့က်င့္ခန္းေတြ ထိေရာက္ၿပီး သိသာခ်င္တယ္ဆိုရင္ အခုေျပာျပထားတဲ့ အခ်က္ေတြ မေမ့နဲ႔ေနာ္။ ေသခ်ာလုိက္လုပ္ေပးရင္ ကိုယ္လိုခ်င္တဲ့ ခႏၶာကုိယ္ေလး အျမန္ရမွာပါ

Gym ေတြေဆာ့၊ Cardio ေတြေဆာ့ၿပီး တကယ္တမ္းက် ထင္သေလာက္ မထိေရာက္သလို ခံစားမိလာတတ္တယ္ေနာ္။ ေဆာ့သာေဆာ့ေနတာ တကယ္ေရာ ဝိတ္က်ရဲ႕လား၊ ဝိတ္တက္လာရဲ႕လားေပ့ါ။ အပင္ပန္းခံ ေဆာ့ၿပီးမွ မထိေရာက္ဘူးဆိုရင္လည္း ေမာတာပဲ အဖတ္တင္မယ္ေလေနာ္။ ဒီလိုမျဖစ္ခ်င္ဘူးဆိုရင္ေတာ့ ေလ့က်င့္ခန္း လုပ္တဲ့အခါ သတိထားရမွာေတြ ရွိပါတယ္။ ကိုယ့္ရဲ႕ Workout တိုင္းကို ထိေရာက္ေစမယ့္ နည္းေတြေပါ့။

ကိုယ္တကယ္ႀကိဳက္မွ ေဆာ့ပါ

ေလ့က်င့္ခန္းေတြ ထိေရာက္ဖုိ႔ဆိုရင္ ကိုယ့္စိတ္က တကယ္ႀကိဳက္ဖုိ႔ လိုပါတယ္။ ကိုယ္က ဇြန္ဘားကရတာကို မႀကိဳက္ဘဲ ကေနရတယ္ဆိုရင္ေတာ့ ထိေရာက္မႈအားနည္းႏိုင္တယ္ေနာ္။ ဘာလို႔လဲဆိုေတာ့ စိတ္ကမွ မႀကိဳက္ေနဘူးဆိုေတာ့ ေသခ်ာလည္း မလိုက္လုပ္ျဖစ္ဘဲ တရက္ပ်က္လိုက္ တရက္ေဆာ့လိုက္ပဲ ျဖစ္ေနတတ္တာေၾကာင့္ပါ။

(photo: nrp)

ဖုန္းနဲ႔ ေဝးေဝးမွာေနပါ

ခ်စ္တို႔ေရ ဂ်င္ေတာ့သြားပါရဲ႕၊ ဓါတ္ပံုရိုက္ၿပီးျပန္လာတယ္ဆိုတာမ်ိဳးကေတာ့ လံုးဝမထိေရာက္ဘူးေနာ္။ ဒီေတာ့ ဂ်င္ခန္းမေတြဆီ သြားေဆာ့တဲ့အခါ ျဖစ္ျဖစ္ အိမ္မွာ ေဆာ့တဲ့အခါျဖစ္ျဖစ္ ဖုန္းၾကည့္တာေတြ၊ သံုးတာေတြ မလုပ္ပါနဲ႔။ မဟုတ္ရင္ ေလ့က်င့္ခန္းလုပ္တဲ့ဆီ ေရာက္မွာ မဟုတ္ေတာ့ဘူးေနာ္။

ဝိတ္တံုးေတြကို မေၾကာက္ပါနဲ႔

တခ်ိဳ႕ေကာင္မေလးေတြက ဝိတ္တံုးေတြ မ မခ်င္ၾကဘူးေနာ္။ တကယ္ေတာ့ ၾကြက္သားတက္ေအာင္ ေဆာ့မယ္ဆိုရင္ ဝိတ္တံုးေတြ မဖို႔ လိုပါတယ္။ Trainer ခိုင္းတဲ့အတိုင္း လုပ္ဖုိ႔ မေမ့ပါနဲ႔။ ဒါမွ ထိေရာက္တဲ့ ေလ့က်င့္ခန္းလုပ္နည္းေတြ လုပ္ျဖစ္မွာပါ။

တကိုယ္လံုးကို အာရံုစိုက္ပါ

ခ်စ္တုိ႔ေရ ကိုယ့္ခႏၶာကိုယ္ရဲ႕ ဘယ္ေနရာကို အဓိက ဝိတ္က်ခ်င္တယ္၊ ဝိတ္တက္ေစခ်င္တယ္ဆိုၿပီး ရွိမွာပါ။ ဒါေပမယ့္ တကိုယ္လံုးကို အခ်ိဳးညီေအာင္ ေဆာ့ပါ။ တစ္ေနရာတည္း က်ခ်င္လို႔၊ တက္ခ်င္လုိ႔ ကြက္ၿပီးေဆာ့တာမ်ိဳး မလုပ္ပါနဲ႔။ ဘယ္ေနရာကိုမွ မထိေရာက္ေတာ့တာမ်ိဳး ျဖစ္တတ္တာေၾကာင့္ပါ။ ခႏၶာကိုယ္တစ္ခုလံုး ဂရုစိုက္ပါ။

(photo: freepik)

နားတာ

ေလ့က်င့္ခန္း ဘယ္ေလာက္ၾကာၾကာ လုပ္လဲေမးရင္ေတာ့ နာရီနဲ႔ခ်ီၿပီး ၾကာတယ္၊ ဒါေပမယ့္ တကယ္တမ္း လုပ္တဲ့အခ်ိန္က (၁၅) မိနစ္ေလာက္ပဲဆိုရင္ ဘယ္ထိေရာက္ပါ့မလဲ။ အဲဒီေတာ့ ေလ့က်င့္ခန္း တစ္ခုနဲ႔တစ္ခုၾကားမွာ အၾကာႀကီးနားတာမ်ိဳး မလုပ္ပါနဲ႔။ ထိေရာက္ေအာင္ အခ်ိန္ကအစ ေသခ်ာေဆာ့ပါ။

(photo: freepik)

Limit ထားပါ

ခ်စ္တုိ႔ေရ ေလ့က်င့္ခန္း လုပ္သမွ် ထိေရာက္ဖုိ႔ဆိုတာ ကိုယ္ရဲ႕ တစ္ေန႔တာ လုပ္ေဆာင္သမွ်ေတြ မွ်တေနဖုိ႔ လုိတယ္ေနာ္။ အစားအေသာက္ေတြ Limit လုပ္ဖုိ႔ လိုသလို ကိုယ့္ရဲ႕ခႏၶာကိုယ္ကို ဘယ္ေလာက္အေနအထားထိ လိုခ်င္တယ္ဆိုၿပီး သတ္မွတ္ထားဖို႔ လိုပါေသးတယ္။

ေရေသာက္ပါ

ကိုယ္လုပ္သမွ် ေလ့က်င့္ခန္းေတြ ထိေရာက္ခ်င္တယ္ဆိုရင္ ေရေသာက္ဖုိ႔လည္း မေမ့ပါနဲ႔ဦး။ ခႏၶာကိုယ္မွာ လိုအပ္တဲ့ ေရဓါတ္ရေနမွ က်န္းမာမွာ ျဖစ္သလို ကယ္လိုရီေတြလည္း ပိုေလာင္ကၽြမ္းႏိုင္မွာပါ။

 

Tags: workout္fitness

Comments

0 comments
Advertisement